Otevírací dobaPo - Pá: 07:00 - 17:00
Sokolova 714/2k,
617 00 Brno
Telefon+420 602 544 383
HodinyOtevírací dobaPondělí - Pátek 07:00 - 17:00
PinSokolova 714/2k,
Brno 617 00

O společnosti

Síť Premio je součástí koncernu Goodyear, světového výrobce pneumatik. Proto servisní síť Premio nabízí především pneumatiky patřící do této skupiny, tj. Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava a Dębica. Zákazník má však možnost výběru z celé řady dalších značek od renomovaných výrobců. Historie Premio sahá do roku 1972, kdy Goodyear koupil německou síť Kempten. V roce 1996 začala existovat jako Premio Reifen-Service na německém trhu, kde se brzy stala nejprestižnější sítí v Německu. Dnes má Premio ve 12 zemích přes 600 servisních míst. V České republice má síť přes 48 profesionálně vybavených prodejen po celé zemi. Ve svých servisech nabízí společnost Premio řidičům osobní přístup a rady ohledně pneumatik, ráfků, podvozku vozu a komplexní služby autoservisu. Premio vždy usiluje o 100% spokojenosti zákazníka.

nebo zavolejte +420 602 544 383

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.